Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

מיכה

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    7
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

מוניטין

0 ניטרלי

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    גילון

צפיות אחרונות בפרופיל

301 צפו בפרופיל
  1. ברשותי גיטרה בסיסית fender jaguar שרכדתי בכלי זמר לפני חמש שנים ורוצה להשתדרג . כמו כן לפני כמה חודשים רכשתי ראש מגבר ורמקול 800 וואט של מרק בס -מ ד ה י ם. רוב היועצים ממליצים לרכוש פנדר ג'ס בס ,גם לי ברור שזה שדרוג מוצלח אבל לפני שארכוש היתי מבקש המלצות מבעלי נסיון עם גיטרות שהם לא פנדר.
  2. מיכה

    מפרט או אצבעות

    בקונטרבס לא נגנו עם מפרט אבל כן ניגנו עם קשת ,ולכן אפשר להוסיף לדיון את השאלה למה לא קיימים בסיסטים המנגנים עם קשת . דווקא בגיטרה מובילה היה את GIMMY PAGE מלד זפלין שניגן עם קשת בשיר אחד
  3. מיכה

    מפרט או אצבעות

    תופעת העדר לא עברה מהעולם, כשהגעתי פעם ראשונה לנגן עם הלהקה החדשה שלי לאחר שנים רבות של הפסקה , המתופף הצעיר שלנו ,ברגע מסוים עצר וביקש ממני לנגן עם האצבעות "כי ככה לא מנגנים אחי", אם הייתי בחור צעיר בראשית דרכי כנראה שהייתי מקבל את זה ,עובר לאצבעות ושוכח ממפרט וגם לא שואל את השאלה הזו כאן. סופו של הסיפור שסיפור המפרט הוא היסטוריה ,הלהקה קיבלה את הנגינה שלי ואף מחמיאה לי הרבה פעמים. בנוסף אני מנגן הרבה פעמים גם עם אצבעות ונהנה משני העולמות.
  4. מיכה

    מפרט או אצבעות

    ניראה לי שמנהל האתר נתן כאן הצגה מהממת לנגינה עם מפרט והראה שזה יכול להיות מאוד רלוונטי. השאלה עלתה במוחי בגלל שאני בסיסט חדש ישן , ישן כי ניגנתי בס בשנות ה70 לרוב עם מפרט ,וחדש כי לאחר הפסקה גדולה מאוד חזרתי לנגן בהרכב לפני כ 4 שנים , לאחר שחבר בלהקת קאברים הזמין אותי לנגן עם הלהקה לשם הגעתי עם המפרט והגבות הורמו ! על אף שהגבות הורמו , עד היום אני מנגן איתם ומחזיק את "חטיבת הקצב" בלהקה כלל לא רע.
  5. מיכה

    מפרט או אצבעות

    איזה יופי ....
  6. מיכה

    מפרט או אצבעות

    לוקץ תודה על התשובה המלומדת.
  7. הרבה בסיסטים בשנות השבעים והשמונים ניגנו עם מפרט ,היום כמעט ואי אפשר לפגוש כאילה ,כולם מנגנים עם האצבעות ,אשמח לשמוע דעות
×
×
  • Create New...