Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

musicman

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    16
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

מוניטין

0 ניטרלי

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    חיפה והקריות

צפיות אחרונות בפרופיל

889 צפו בפרופיל
  1. האם יש חברים בפורום שעברו מגיטרה לבס ואיך היה המעבר מבחינה טכנית? כלומר מבחינת הנגינה והשימוש באצבעות שאלה נוספת האם ניסיון עשיר בנגינה בגיטרה משפיע על הנגינה בבס או זה כמעט להתחיל מחדש? כי תמיד כלפי חוץ נראה לגיטריסטים שנגינה בבס הרבה יותר קלילה ופשוטה הרבה יותר מגיטרה... מה דעתכם? האם ניתן לשלב במקביל או שמא עדיף להתרכז בכלי אחד?
  2. בס"ד לגבי הדגמי SUB השאלה שלי אם מדובר על SUB 1? האמריקאיות משנות 90-2000 אלפיים עם הגימור טקסטורה?(בתמונה זו חשמלית SUB1 אמריקאית שהיית לי) ובכל אופן אז מה זה Sterling s.u.b?כלומר יש הSUB היו האמריקאיות והסטרלינג SUB זו הגרסה האסייתית? ראיתי שיש דגם של CUTLESS לפי מה שאני מבין הם לא אקטביות כלומר בלי פרי-אמפ משהו ניסה אותם? והאם הם מהדורה חדשה?כלומר משהו חדש לגמרי או העתק של משהו ישן?
  3. אחל'ה! עכשיו איך היית מדרג את המיוזיקמן בוא נאמר לפי הסוגים כביכול: 1.מיוזיקמן ארני-בל של היום 2.מיוזיקמן שלפני הארני בל 3.sterling -גם כאן ראיתי כמה סוגים בטווח של בין 1500-3500 ש"ח 4.וה olp זכרונם לברכה
  4. בס"ד אחל'ה תודה על המידע (-: אז מה שאני מבין דבר ראשון מגבר איכותי לאחר מכן גיטרה שנשמעת סביר +סט אפ+ ומיתרים 0.40 שאלה נוספת לגבי הגיטרה הרי איך אני יכול להבחין בצליל טוב או לא לגיטרה בס כמו שציינת שניגנת על בס מקסיקנית שהייתה ברמה גבוהה ביותר מה האינדיקציה שלי לגבי האיכות כאחד שאין לו ניסיון בבס או שלמעשה לרוב, המקסיקניות לדוגמה או הסקוויר הם ברמה סבירה? כמו כן כתבת כל ה IBANEZ SRX700 היא נמכרת בארץ<? והיכן היית שם אותה בדרוג לעומת הפנדרים? אגב איך המיוזיקמן בגיטרה בס?שווה להשקיע?אגב אני בא מתחום הגיטרות עם 'תשוקה' לבס יש לי חשמלית מיוזיקמן בתמונה למטה
  5. בס"ד שאלה: אם ישנו בסיסט מתחיל שמחפש גיטרה בס ומתלבט אם להתחיל עם משהו ברמה טובה כמו איזה בס אמריקאית (נגיד) ומגבר ביחד בטווח ה 4000-5000 ש"ח מיד 2 (כמובן מדובר שיש לו את האפשרות) או שמא כדאי לו להתחיל בהכי פשוט שיש ממש בחבילת בייסיק אולי ב 1500 ש"ח משומש מיד 2, הנקודה היא האם ציוד טוב יכול להביא אותו מאות נקודת פתיחה למקום גבוה יותר מאשר משהו זול ופשוט? כמו כן איזה גיטרות בס ומגברים הכי מומלצים למתחילים והכי איכותיים? ומה העלות ? מה דעתכם? שבוע טוב!
  6. טוב לדעת,בד"כ הישראלים מתוכנתים שרק משהו שכתוב עליו usa אז הוא איכותי
  7. שניה התמונה של ה teisco בס שלך או מהקישור? יצא לך לנגן על המטאטא הזה?
  8. בהמשך לאותו עניין... הנה שארית של גיטרה חשמלית יפנית שמצאתי בזבל מאחור ישנה הטבעה MIJ וגם SERIAL No. בהתחלה חשבתי שמצאתי איזו מציאה נדירה אז הלכתי איתה להרצל רז לא היה לו נעים לצחוק לי בפנים אז הוא הסביר לי שמייד אין ג'אפאן זה באותה תקופה אפילו יותר גרוע ממייד אין צ'יינה
  9. אבל לגבי גיטרות יפניות באופן כללי פעם הרצל רז הבונה גיטרות מרמת גן אמר לי שיפאן פעם הייתה ארץ החיקויים של הגיטרות בגדול במקום כביכול 'מייד אין צ'יינה' זה פעם זה היה מייד אין ג'אפן.... מה דעתכם?
  10. תודה על המידע! אגב tomersg ,הגיטרה באייקון של אדי זה הבס של סטיב האריס נכון? איזה פנדר זאת ? גם משהו ייחודי של סטיב?
  11. אוקיי, תודה על המידע באיזה שנים יוצרה הסיגנת'ור שלו? היא מיוצרת עד היום?
  12. אוקיי אז ה 72' הראשונה שלו למעשה הייתה עם תוספת של צוואר דק לא מקורי של הבס? ולפי מה ש DUBA כתב הגיטרות האלו היו על הפנים... עכשיו בהופעות ובהקלטות הוא השתמש ב 72' המקורית? כמו כן איך הסיגנצ'ור שלו? הם ברמה טובה? שווה להשקיע?
  13. רציתי לדעת באיזו גיטרה בס משתמש גדי לי מ rush ? איזה דגם ואיזו שנה? והאם יש כמה גיטרות שהוא השתמש ?<
×
×
  • Create New...