Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Epilepsy

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    86
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

    אף פעם

כל מה שפורסם על ידי Epilepsy

  1. מה?!?! אתה רציני?!?!?! זה יותר גדול משפיית השיניים היא בעצם אמא שלי
  2. 055 בגאווה גדולה! תזהרו שהציפורן לא תשבר לכן מה-045 האמת שעכשיו אני מדבר אבל מה שיקרה זה שכשיהיה לי חמש מיתרים אני אעבור למיתרים נורמלים ואני גם אתחיל לפחד על המניקור שלי
  3. לא רופא. אבל אסור לעשות הפסקות של ימים בנגינה. אם אני מפסיק לנגן במשך יותר משלושה ימים ואני מגיע לחזרה האצבעות כואבות לדעתי יותר מלידה. (מה שקורה עכשיו, שלפוחיות ארורות...)
  4. אני מנגן על 055 עם מי 125... אני חושב שהוא עוד יסתדר עם 040
  5. אז אני חושב שזה מיתרי GHS כמו שתיארתי שאין ליפוף בצד השני. אבל אם אפשר לשאול, איך הגיע מצב שאין לך מושג איזה מיתרים יש על הבס?
  6. לי היה אותם על הבס הישנה אני זוכר שמאוד לא אהבתי אותם, היו טרבליים מדיי לטעמי ולא כלכך אהבתי את איך שהם נשמעים. אם אני זוכר נכון היה לי אותם בערך שבועיים ואז מכרתי את הבס ההיא אז יכול להיות שזה חלק מזה, אבל יחסית אני מאוד בנאדם של מיתרים חדשים. אין כמו סאונד של DR lo riders או sadowsky blue label חדשים אם אני לא טועה יש שלושה מיתרים שאני מכיר עם ליפוף בבד אדום GHS Ken Smith Burners Rotosound יתכן שזכרוני מטעה אותי אז בבקשה תקנו אותי לGHS יש ליפוף אדום בקצה המיתר אבל בתחילתו (איפה שהגולה, יענו בגשר) יש ליפוף ברזל. לקן סמית' יש ליפוף אדום בקצה המיתר אבל בתחילתו (נו בגשר...) יש ליפוף כחול לרוטוסאונד יש כמו קן סמית' רק ליפוף אדום בגשר. אני מזכיר שוב שאני לא השתמשתי במיתרים האלה הרבה זמן אז בבקשה לתקן אותי!
×
×
  • Create New...