Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

ג'מירוקוואי מגיעים לארץ


huckbuc

Recommended Posts

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

נו, עוד מישהו היה בהופעה אתמול?  מוריס?

 

אני לא נהניתי במיוחד.  הסאונד איפה שעמדתי, קרוב מאד לבמה, היה ככה-ככה; דווקא חבר שעמד רחוק דיווח על סאונד מצוין.  קצת הפריע לי גם שלמרות שזאת להקה של נגנים תותחים, כמעט ולא היו סולואים (אני זוכר רק אחד של גיטרה ואחד של קלידים).  אני מתקשה לשים את האצבע על מה בעיקר היה חסר לי - סה"כ הם ניגנו מצוין והקהל התלהב, אבל איכשהו לא התחברתי.

 

מה שכן, אני מוריד את הכובע בפני ג'יי קיי (הסולן) על הסיבולת הגופנית שלו.  בחמסין המעיק שהיה אתמול בחולות ראשון לציון, הוא קיפצץ על הבמה במשך יותר משעתיים כשהוא לובש ג'ינס, חולצת טרנינג עם שרוולים ארוכים (לא מופשלים), כפפות (!), וקונסטרוקציה מהבהבת על הראש שבטח שוקלת חצי קילו (!!).  אני הייתי מתמוטט תוך מקסימום עשרים דקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הייתה אחלה מסיבה !

אבל גם אני שותף להרגשה שלך בעניין החיבור. הלהקה הם נגנים מפלצות ולי לא היה חסר סולואים.לדעתי החוליה החלשה אתמול הייתה ג׳יי קיי. האיש בן 48 והshow כולו בנוי עליו, איך לומר, הוא כבר לא סוחב כמו פעם (ללא קשר להערכה שלי לשעתיים הופעה בבגדים ארוכים). האנרגיות אחרות והריקודים לעיתים נראו מגוחכים. 

חוץ מזה היה כיף לאללה ואחלה מסיבה !!!

 

אגב,

מאז פול מקרטני (2008!!!) קשה לי להתרגש מהופעות.... משהו נדפק בי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי.

 

קחו בחשבון שהבן אדם עבר בשנה שעברה ניתוח גב רציני מאוד ועצם זה שהוא עומד על הרגליים זה טוב. לכן אולי נראה כאילו לא סחב מספיק ועדיין, כמו שיובל ציין, אנגלי בחום הארצישראלי עם ג׳ינס וטרנינג... לא פשוט!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...