Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

izikalon

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    42
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

izikalon שיחק אותה בתאריך ינואר 6 2020

התכנים של izikalon היו האהובים ביותר!

מוניטין

2 ניטרלי

אודות izikalon

  • תאריך לידה אפריל 2

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    פתח תקווה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. izikalon

    3D Printed Bass

    הגוף המודפס קשיח מספיק ושוקל בערך 1.4 ק"ג (כולל הפיקאפים והגשר).
  2. izikalon

    3D Printed Bass

    נשמעת ומרגישה טוב מאד, למרות שעדיין לא סיימתי סטאפ ( האקשן עדיין גבוה מעט לטעמי והפיקאפים גבוהים מידי וקרובים מידי למיתרים מה שגורם למיקרופוניות יתר ) אבל זה נראה מבטיח.
  3. izikalon

    3D Printed Bass

    היי חברים, פירסמתי בעבר לגבי יוקללי בס שהדפסתי בשלמותה במדפסת תלת מימד. לקח זמן והצלחתי להשיג קבצים להדפסה של בס פול סקייל שתוכננה לצוואר, אלקטרוניקה ו-Hardware של Yamaha RBX170. למזלי, הבן שלי החזיק בגיטרה הזו בדיוק שהיתה סגורה בקייס לפחות 10 שנים. פירקתי אותה לגורמים והתוצאה לפניכם. הפרוייקט הבא - חשמלית Telecaster - הספקתי כבר להדפיס 2 גופים שונים עבור הטלקסטר (ראו תמונה). על איזה מהם הייתם ממליצים ? עוד פרוייקט שבתכנון - גיטרה קלאסית בעיצוב מיוחד מאד שתודפס בשלמותה (כולל צוואר,ראש ופרטבורד).
  4. ממליץ בחום, אחרי הרבה ניסיונות, על ENR70 D'Addario XL Half Rounds . כמעט ולא תאבד ווליום וכמות ה-"חריקות" של המיתרים ב-"סלייד" ירדו לכמעט אפס... סאונד שמן וחם כמעט בלי לאבד גבוהים. מה שכן, בימים הראשונים המיתרים יהיו מעט דביקים עד שהתופעה תעלם (שווה לחכות). אין להשיג בארץ, יש להזמין מחו"ל.
  5. תרשו לי להמליץ לכם בחום על הסט הזה : D'Addario Half Rounds ENR70 Super Light 40-95 ללא ספק היציאה הכי טובה אי פעם של ד'אדריו ! מיתרים גמישים, חלקים כמעט כמו פלאט וואנדס ( אבל בלי לאבד את התכונות של הראונדוואנדס.....). סאונד שמן ועגול מצד אחד וגם מספיק "מיד" וגבוהים כדי להישמע צלול וברור ו-"חותך" כול מיקס. אני משתמש בסט הזה כבר מעל 5 שנים ( ועל מגוון של גיטרות ) ואין לי כוונה לעבור לסט אחר. מעולה לפינגר סטייל ולמפרט - לגבי סלאפ, לא יודע להגיד כי אני לא משתמש בטכניקה הזאת. הבעייה היחידה, כשהסט חדש ישנה הרגשה של דביקות של המיתרים אבל היא נעלמת לחלוטין אחרי שבוע-שבועיים ( תלוי בתדירות הנגינה ).שווה לחכות... מומלץ בחום גם לבס אקוסטית ואפילו ל-"ריקנבייקר " !! הנה קטע מתוך ביקורת של בעלים של "ריק" : I tried a set of flat wound chromes on my Warwick 92 model James Earl Streamer and I liked what I got in the feel & sound and like it so well I got another set of extra lights and put them on my Rickenbacker 4003 but they were a little to dull in the high end for the Rick so I tried these half rounds and was very surprised because I got the high end bite like the Rotosound strings but the feel close to the chromes. I was able to lower the action big time on my Rick without any fret buzz and the smooth feel is really cool and easy on the fingers.
×
×
  • Create New...