Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Noam Zalt

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    223
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    7

Noam Zalt שיחק אותה בתאריך ינואר 10 2022

התכנים של Noam Zalt היו האהובים ביותר!

מוניטין

14 טוב

1 עוקב

מידע נוסף

  • מין
    בחר
  • מיקום:
    Tel Aviv

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שייגעצ- מרלין מונרו, לא זוכר את שם הבסיסט, סולו קטן וחמוד לקראת סוף השיר שוטי הנבואה- אין אני, סולו של עמית כרמלי, EBOW על על MUSICMAN פרטלס, סאונד מאוד מיוחד שמחזיק את כל השיר
  2. ההופעה תערך ב17.12 בשעה 20:00. במה זכיתי?
  3. גם ג'ימי פיי'ג חשב שטמפו אינו חייב להיות קבוע, הוא מתאר במספר ראיונות איך השנים שלו כאיש סטודיו שמאוד מכבד את המטרונום התבטאו אחרי זה בשחרור בלד זפלין ממה שנחשב כפרה קדושה בעבודות אולפן. stairway היא יצירה שבה הטמפו כל הזמן עולה וזה חלק ממה שמרגש בו, כמו דופק לב שעולה מהתרגשות. בסרט it might get loud אפשר לראות אותו מדבר על זה בערך 01:19:00. https://www.youtube.com/watch?v=GLwfjHBpFr8&ab_channel=ALIRIOORLANDOSALAZAR
  4. Noam Zalt

    GK mb108 או Ampeg ba-108?

    סופו של דבר אתה צריך לשמוע ולהחליט, כל אחד מחבב משהו קצת שונה. ההמלצה שלי שתחפש בלוחות יד2 לפי התקציב שיש לך. ואילן- לא התכוונתי שאין בכלל מגברי בס מספקים ב8 ו6 אינץ', אבל בשילוב עם ראש בהספק של 25 וואט אין הרבה תחושה, לפחות המיקורמארק הוא 60-50 וואט אז יש "בשר" . אני יכול להבין איך זה עובד טוב בגיג ג'ז עם קונטרה/ חשמלי, אבל לא הייתי מביא מגבר כזה לרוב הסיטואציות, לי אישית זה לא מספיק.
  5. Noam Zalt

    GK mb108 או Ampeg ba-108?

    ברוך הבא! לדעתי שני המגברים שבחרת הם לא אופציה טובה. נכון- הם נמכרים כמגברי בס אבל בפועל הרבה בס לא יצא מהם. שניהם בעלי רמקול 1 בקוטר 8 אינץ' (על כן 108= 1x8), וזה לא מספיק כדי לייצר תחושת בס. אתה תשמע את הגיטרה אבל לא תרגיש תדרים נמוכים. גודל רמקול מינמלי כדי להרגיש נמוכים הוא 12 אינץ'. ההספק של שניהם 20-25 וואט (שזה גם ההבדל בינהם GK25, אמפג 20), שזה נמוך מאוד. שוב כמו בעניין עם הרמקול, גם זה נתון שהוא קצת מתחת למינימום, צריך לפחות 35-40 וואט. ממליץ לך לנסות לחפש מגבר יד שניה עם אלמנט 12 והספק של 30-40 לפחות, יהיה בערך אותו מחיר של המגברים שציינת שהם חדשים מהחנות. מוזמן להתייעץ איתי בפרטי לגבי זה, אשמח לעזור.
  6. Noam Zalt

    חדש בספרייה - פסק זמן

    איך מפיקים סאונד כזה?- סאונד בכל כלי זה משהו שמתפתח עם הזמן, אלון באותה תקופה בטח כבר ניגן לפחות 15 שנה, בעשרות אלבומים והקלטות שונות. אין פה אפקטים, אולי קומפרסיה, נשמע כמו נגינת אצבעות יחסית קרובה לגשר. בהופעה של כוורת ב1984 הוא מנגן על קן סמית כלשהי, ייתכן והשתמש באותה גיטרה או בג'ז בס שבעים ומשהו. זו השערתי.
  7. אני השתמשתי כמה שנים בSHURE 215 , שזה הדגם הפשוט יותר באותה סדרה, והן היו מעולות, אז אני די בטוח שהדגם הזה יעשה את העבודה. אטימת רעשים מעולה, וסאונד בס מלא, עובדות עד היום (כמעט עשור) ללא תקלות.
  8. Noam Zalt

    הזמנת

    אהלן דני, לי אין נסיון בהזמנות מהאתרים הללו, אבל מעניין אותי לדעת איזה דגם אתה מחפש? יש הרבה Squire בארץ בשוק יד 2. עוד דבר, מכיוון שSquier הוא פס ייצור אינדונזי/סיני מוזל עם בקרת איכות לא מדהימה, הייתי נמנע מלהזמין כלי כזה "על עיוור" בלי לנסות קודם. בכל מקרה ברוך הבא לפורום!
  9. מפרסם בשביל חבר!! למכירה גיטרה בס + מגבר גיטרה- CORT C4H- במצב טוב, מגיעה עם קייס רך. מגבר Warwick, 80 וואט, אלמנט 12X1- סאונד חזק וברור, מחזיק תופים בכיף. נמכר עקב חוסר שימוש מחיר חבילה-2000 שלו- 050-584-0200
  10. שיתוף פעולה מעניין מאוד עם DIRTY LOOPS לא יודע מה תחשבו על השיר ואם תתחברו, אבל זו ההגדרה של POCKET וGROOVE במילון
  11. Noam Zalt

    שאלת מחיר

    שאלה מאוד כללית. ג'ז בס אמריקאית יכולה להתחיל בסביבות ה3000-2500 לHighway One ועד 15 אלף ומעלה בקסטום שופ. שווה להוסיף את הפרטים הבאים: שנת ייצור, סדרה, צבע, מספר מיתרים, דגם הקייס, מצב קוסמטי וכו.... או שפשוט להעלות תמונות מפורטות של הכל- יחסוך הרבה שאלות.
  12. בתכלס כשחשבים על זה, אנחנו (לפחות אני) מנגנים 99 אחוז מהזמן עם טון ומאסטר ווליום פתוח עד הסוף, אז אולי זו לא כזו בדיחה.
  13. תנסה את שתי האופציות איתה- 1. תהפוך את סדר המיתרים על אחת מהבסים שלך ותן לה לנסות (סגנון הנדריקס). 2. תן לה בס בסדר מיתרים סטנדרטי (סגנון mononeon, יזהר אשדות, נושי פז). שתנסה, ותשחק. תראה מה בא לה יותר טבעי ושתלך עם זה. עם זה היה תלוי בי- הייתי הולך על האופציה השנייה, ככה כמעט בכל סיטואציה בחייה היא תוכל לנגן. וגם אם היא תורגל לבס שמאלית סטנדרטית, סופו של דבר, כל בסיסט שמאלי יגיע לסיטאוציה שהוא צריך לנגן על בס ימנית הפוכה (כמו MONENEON) כי אלה החיים.
  14. זכורה מאוד לטובה הלהקה שהייתה לאלי יצפאן. לרוב הבסיסטים היו מייקל בנסון או אבי יפרח. שאר הלהקה- דודו טסה- גיטרות, אבנר חודרוב- קלידים וניהול מוזיקלי, מתופף לדעתי היה אשר פדי (באותם שנים הוא ואבי יפרח באו בסתופים קומפלט). היו להם הרבה פתיחים שונים לכל ערב, קטעים ממש מגניבים, זכור לי שלדודו טסה היה גרוב פנומנלי על גיטרה קלאסית.
×
×
  • Create New...