Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

YanivShalev

תומך כסף
  • הודעות שפירסמתי

    257
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

מוניטין

1 ניטרלי

אודות YanivShalev

  • תאריך לידה 10/16/1981

מידע נוסף

  • מין
    זכר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. http://www.wildguitars.co.il/73064/bass_strings יש להם מחירים טובים, ויש גם הנחות בקנייה מרוכזת של כמה סטים. בארץ לפי מה שאני יודע זה הכי משתלם ל DR מחכה שיהיה להם את הסטים של מרקוס מילר, שזה הדגם האהוב עליי. בינתיים קניתי אותו בחלילית במחיר חיסול, 150 שח, אני מניח שהם נפתרים מהמלאי.
  2. YanivShalev

    פנים רבות לבס

    איזה וידאו מגניב. הכי התחברתי דוקא לסאונד של ה FBASS- היה בה משהו ג'אזי אבל מודרני יותר ומדוייק יותר. אבל בידיים שלו כל הבסים נשמעו מדהים בכל מקרה.
  3. גם זה די מוצלח. מה גם שאפשר לנגן על זה כמו קונטרבס עומד וגם עם רצועה או בישיבה
  4. אני אישית ניסיתי אותם בגלל התחושה- רציתי מיתרים שקצת יהיו נעימים יותר לאצבעות שלי- במקרה הזה של TI זה גם החומר- ניקל, וגם הצורה- ליפוף הדוק יותר סביב ליבה עגולה. מה שיוצר בסוף מיתרים מאוד מאוד יוזר פרנדלי. לגבי המחיר- משום מה בארה"ב הם מאוד יקרים, כנראה בגלל הייבוא מאירופה. במרום הם עולים כ 200 שקלים, בערך כמו DR
  5. החלטתי לנסות את מיתרי תומסטיק אינפלד על הרוסקו בק 5 מיתרים שלי. בהתחלה זה נראה לי מוזר שהם כאלה מיתרים דקים (0.42, 0.51, 0.68, 0.89, 1.18) , אבל אחרי סט אפ קצר, הם ישבו טוב על הבס ולא זימזמו. היתרון הגדול של המיתרים האלה הוא שהם גמישים ומאוד אקספרסיביים, ומעבר לכך- הליפוף שלהם הוא צפוף ודק, מה שגורם לתחושה חלקה, מעין "חצי פלאטוונד", אבל בסאונד של ראונדס. בכך גם יכול להיות החיסרון שלהם- אין להם את הבהירות שיש למשל להיי בימס של DR, או מיתרי סטיינלס אחרים בסגנון. המיתרים האלה, כפי שאמרתי, מאוד נעימים וקל לנגן עליהם מהר ומדויק. הם יתאימו בעיקר לנגנים שפינגרסטייל הוא התחום העיקרי שלהם, ורק מדי פעם הם עוברים לסלאפ או למפרט. ומעבר לזה, הצורה שלהם גם תורמת לכך שיהיה פחות נזק לפרטים. קיצר, אני ממש נהנה מהם כרגע...
  6. אני משתמש בסט של 40-100 + מיתר של לה בלה 128. הם די גמישים, לא כמו DR או סופר סטפס של לה בלה, אבל עדיין מספיק גמישים בשבילי.
  7. לא יודע לגבי הטיטניום, אבל כרגע על הבס שלי יש את הסט הזה. לפי דעתי התמורה הכי טובה למחיר שיש כרגע בשוק. לא החלטתי איפה אני מציב את המיתרים האלה ביחס לשאר החברות והסוגים שאני אוהב, אבל אני די מרוצה. במחיר הזה בהחלט שווה גם לנסות. יש להם FEEL טוב, הם מאוד צלולים וברורים ומגיבים טוב לטאץ'. סלאפ לא הכי רצחני, אבל אני אישית לא משתמש בטכניקה הזאת המון. קיצר, מיתרים טובים מאוד במחיר מעולה. מיוצרים במזרח- זה למה הם גם זולים כך.
  8. סט של 4 מיתרים עולה בערך 160-180, סט של 5 בטח יעלה בסביבות 240-250. צריך לבדוק איתם
  9. היי שוב שי את הסט המדובר של לה בלה (שהם מייצרים את המיתרים לפדולה לפי מה שאני יודע) אני קניתי אצל היבואנים שלהם- מיוזיכל באלנבי 94. עדיף שתבדוק איתם לפני שבאמת יש אותו במלאי.
  10. מיתרים לפרטלס- אני ממש ממליץ על מיתרי ניקל או ציפוי ניקל. אני משתמש כרגע על הפרטלס שלי במיתרי Sunbeams של DR- הם נשמעים מדהים לפרטלס, מאוד אקספרסיביים, מאוד חמים אך גם בהירים וברורים בצליל. יש להם תגובה טובה ופאנץ', והם די נוחים לאצבעות. לגבי אכילת הפינגרבורד- אני מניח שהם פחות קטלניים מסטיינלס סטיל.
  11. אני אישית ממליץ על מיתרי לה בלה Deep talking bass- יש להם בסדרה הזאת גם פלאטס, גם האלף ראונד וגם כאלה מצופים ניילון שחור. אני אישית ניסיתי רק את הראונדוונדס הרגילים וממש אהבתי אותם!. הגדלים שלהם ממש לא רגילים- 41, 58, 83, 106, 128. לפי לה בלה זה נותן בלאנס מושלם ממיתר למיתר, ואני די מסכים לגבי זה. הם שומרים על סאונד מעולה לאורך זמן והם די נוחים. כדאי לנסות
×
×
  • Create New...