Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

elzo79

תומך כסף
  • הודעות שפירסמתי

    257
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

elzo79 שיחק אותה בתאריך מרץ 4 2015

התכנים של elzo79 היו האהובים ביותר!

מוניטין

1 ניטרלי

אודות elzo79

מידע נוסף

  • מין
    בחר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בתכל'ס מסרטונים שראיתי ביו טיוב ממש אהבתי את הסאונד של הניילון, השאלה איך הם יתמודדו עם נגינה יותר אגרסיבית עם מפרט...
  2. אהלן חברים, התחלתי לנגן לאחרונה בלהקת אנרגיה חולנית ( למי שלא מכיר מדובר בהרכב פסיכודלי/גראז' עם ליין אפ משתנה, שפועל כבר המון שנים בשוליים ) ואני משתמש בפרסיז'ן החדשה והסקסית שלי שמתאימה בול לסאונד של הלהקה. כיוון שהמיתרים עליה נוטים למות חשבתי להתייעץ אתכם בנוגע לסט חדש שיחזק עוד יותר את האוריינטציה של הפרסיז'ן לסגנון, כאשר אני מנגן גם באצבעות וגם במפרט והראש הוא מווייב של Jefferson Airplane ,13th Floor Alivators ופינק פלויד המוקדמים ועד ל Stooges ומוסיקת סרף. כעיקרון חשבתי על כמה כיוונים: מיתרים מצופי ניילון, Half Rounds/Pressure Wounds או פשוט ניקל ( למרות שבתור התחלה אני בטח אשים עליה סט של ארני בול Cobalts כמו שיש לי על הסטינגריי, רק בשביל הרפרנס ). אשמח להערות/הארות שלכם!
  3. אני העדפתי את הרוטוסאונד, מחמיאים לפרסיז'ן הרבה יותר ומדגישים את האופי שלה. הרבה יותר שמנים ודינמיים... ( ובכלל ביחס לפוסט הקודם שלך - אחלה ערוץ ואחלה קאברים, שאפו! )
  4. כל אלו שכתבתי הם ניקל... אגב נראה לי שקצת בלבלתי בחלק מהשמות אז רק כדי לעשות סדר: http://www.ernieball.com/products/bass-strings/1734/regular-slinky-5-string-bass-nickel-wound http://www.deanmarkley.com/Strings/Bass/BlueSteelNPSBa.shtml והאתר של DR לא מגיב בכל מקרה גם הארני בול וגם הדין מארקלי מאד הזכירו לי סטיינלס בסאונד - עד כמה שאפשר עם ניקל. הדין מארקלי החזיקו הרבה יותר אבל נשמע כאילו היתה להם הנחתה מסוימת ב mids ( שזה עשוי לסיע אם אתה אוהב סלאפ ) ולסט של הארני בול נקרע מיתר B ( ! ) והם מתו מהר יותר, לכן לא חזרתי לנגן עליהם. על ה DR רק קראתי ושמעתי סופרלטיבים ואני עומד לנסות אותם על הפנדר ג'ז שלי בקרוב.
  5. ואגב, זה אחלה עמוד עם המון המון מידע על סוגי מיתרים, מותגים וכו'... http://www.bass-strings.com/
  6. לא יודע בקשר לקואוטד, בזמנו ניגנתי עם הניקל וואונד שלהם והם היו סופר ברייט. מעבר לכך הייתי מנסה את הניקל סטיל של דין מארקלי או ניקל לו ריידר של DR.
×
×
  • Create New...