Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

DoubleBass

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    142
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

מוניטין

0 ניטרלי

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    ירושלים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. *קונטרבס למכירה 24,000* כלי מקצועי, מאוד יפה ומרשים! תוצרת סין- סדנה ברמה גבוהה מאוד. כל הכלי עץ מלא- שחיף אבוני. גב שטוח. הכלי בגודל 3/4 על הצד הגדול, למרות זאת כתפיים מאוד שמוטות לכן נוח. מיתרים Velvet תוצרת שוויץ. יש אצלי גם סט של אווה פיראצי שיגיע לקונה! מצורף קייס רך לנשיאה של GEWA. הבס נקנה חדש אצל אייל וודניצקי לפני 8 שנים, מאז העביר הרבה שעות בנגינה- הצליל מאוד נפתח. נוגן על הבמות הגדולות בארץ. עבר בידיהם של נגנים מעולים וידועים מהעולם ומהארץ וקיבל הרבה מחמאות על הצליל שלו. כעת נמכר בגלל חוסר שימוש, בחודש האחרון נבדק אצל בונה כינורות כדי לראות שהכל במקום ותקין. מוזמנים לפנות בפרטי :)
  2. טלקסטר יפנית מתחילת שנות ה2000 למכירה. המחיר 3000, לא מעוניין בטריידים . שם הדגם Fender Telecaster Reissue 52' with Texas Special: גוף מעץ אש. פרטבורד וצוואר ממייפל. פרופיל צוואר V. פיקאפים טקסס ספיישל. גשר שלושה אוכפים מניקל. טיונרים בסגנון וינטג'. על הגיטרה פיקגארד בצבע ירוק מנטה, תגיע גם עם השחור המקורי. הגיטרה ברמת בנייה מאוד גבוהה נשמעת טוב ונוחה ביותר. לא הייתה כמעט בשימוש ובגלל זה נמכרת. אני נמצא באיזור ירושלים.
  3. DoubleBass

    סלבריטיז על הבס

    אבל יפה לו שפם
  4. קניתי לא מזמן קונטרבס חדש במחיר גבוה בהחלט, הכלים החדשים באמת נשמעים מעולה ולפעמים עולים על הישנים אבל לנגן על כלי בן מאה או יותר פשוט כיף. שאני מנגן על הקונטרבס של מיכאל אני לא יכול להוריד את העניים מהכלי כי הוא פשוט יפה. לכלים ישנים יש הבה יותר אפיל זה נכון גם בגיטרות ובכל כלי אחר.
×
×
  • Create New...