Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Nave_S

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    66
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

מוניטין

0 ניטרלי

מידע נוסף

  • מין
    בחר
  1. אחלה סיפור, לא יודע מה איתכם, אבל אני חייב גיג בג כזה!
  2. ניסיתי פלאטס על פרטלס ואני ממש לא ממליץ סאונד מעפן, יותר מדי נמוכים, שמבחינתי בפרטלס לא באים בטוב (שוב אם המטרה היא להשיג סאונד ג'קו). לי אישית לא היו נוחים לנגינה (אבל הכל אינדיבידואלי ולהכל אפשר להתרגל) בעקבות המלצה של מישהו פה (לא זוכר מי זה - תסלח לי) שמתי על הפרטלס ראונדוואונד מניקל של DR (הדגם הוא SUNBEAMS) ואני מבסוט עד הגג - סאונד פיצוץ, כיף לנגן עליהם. אם הסיבה לשים פלאטס על הפרטלס היא בגלל "שראונדוואנד יפגעו בפרטבורד" - בהצלחה, לדעתי זה זניח, וזה לא צריך להיות השיקול.
  3. לגבי JUSTSTRING יש על זה מע"מ? מכס? מעל סכום מסויים? כמה משלוח אמור לעלות? בסופו של דבר זה משתלם? ראיתי ע"פ האתר שלהם שמשלוח מחוץ לארה"ב זה 40 דולר נגיד והזמנתי 5 סטים, סה"כ 100 דולר, זה יוצא 140 דולר כולל משלוח, מתוך זה לוקחים מע"מ? מכס? שורה תחתונה - שווה?!
  4. מה עם מיתרים לפרטלס? פעם אחרונה ששמתי היו פלאטס של דאדריו ולא אהבתי. מצד שני, אני משתמש ברגיל בסטיינלס של DR, אם אני אשים אותם על פרטלס הם לא יאכלו את הפינגרבורד? המלצה אחרת לראונדוונד על פרטלס? ועוד משהו, מישהו ממליץ על אתר להזמין מיתרים מחו"ל בזול ששולחים לארץ בלי באלגן ומהר? תודה
×
×
  • Create New...