Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

iBass

מנהל האתר
  • הודעות שפירסמתי

    3819
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    136

iBass שיחק אותה בתאריך אפריל 7 2023

התכנים של iBass היו האהובים ביותר!

מוניטין

186 מצויין

2 עוקבים

אודות iBass

  • תאריך לידה 11/03/1967

מידע נוסף

צפיות אחרונות בפרופיל

14395 צפו בפרופיל
  1. iBass

    פרטלס מסומן או לא?

    אני לא מחפש פוזה ולא מתיימר להיות ג׳קו. אני מנגן בשביל הכיף ובשביל ליהנות. הסימונים מקלים על הנגינה אז למה להקשות סתם? בשביל להגיד לעצמי שהנה אני מנגן בלי? שטויות… עם או בלי, כל אחד שיעשה מה שעושה לו הכי טוב. כנראה גם הגיל משנה את הגישה בעיניין הפוזה והדאווין :)
  2. לא שיש לי כוונה לקנות אבל אני שואל מסקרנות: כמה שוקלת בוקסה כזו? מה מחזיק את הציפוי בטון שלא ייסדק או יתפורר? הרעיון מבריק ואפשר להיות יצירתיים עם צבעים מיוחדים וכולי. השאלה רק מה זה עושה לסאונד, למשקל, ועמידות הגימור. מבריק! בהצלחה.
  3. iBass

    YYZ >=< JAZZ ?

    נשמעים פצצה. לזמרת יש חולצה של AC DC
  4. איזו אינטונציה מדוייקת!!!
  5. iBass

    הזמנה thomann

    תשתמש ב-ushops. קניתי מסוויטווטר לא מעט ןהבאתי עם יושופס ולא היתה כל בעיה.
  6. משהו שלא רואים הרבה במחוזותינו... מגבר בוטיק עבודת יד אמריקאי מבית Demeter שהוזמן במיוחד ביבוא אישי ישירות מהמפעל. ראש קומפקטי וקליל במשקל של כ-3 ק״ג. 2 מנורות בפריאמפ מאירות בצבע כחול סאונד חם ופאנצ׳י בכל ווליום פריאמפ ורסטילי מאוד שיכול להגיכ=ע לכל סאונד 500 ואט ב-8 אוהם 800 ואט ב-4 אוהם יכול לעבוד ב-4-8-16 אוהם מחיר מבוקש: ₪6,000 גמיש מעט במעמד הקניה בלבד (לא בהתכתבויות!) נמצא בבאר טוביה ולא מגיע לקונה.
  7. שלום חברים! אני מוכר (ללא טריידים) קבינה של אגילר דגם DB112 במצב כמו חדש ובצבע לבן נדיר. הקבינה לא יצאה מעולם מהבית, שמורה ללא שום פגם, נמכרת כי אני לא צריך את כל הגודל הזה ורוצה לעבור לקומבו קטן ביתי. המחיר המבוקש הינו ₪2,500 נמצא בבאר טוביה, לא מגיע לקונה.
  8. למכירה בלבד (ללא טרייד) Sadowsky NYC Satin DeLuxe הבס במצב מושלם, אפילו הניילון על המכסה מאחור עדיין במקומו. אני הבעלים המקורי, מיתרים חדשים סאדווסקי ניקל 040, סטאפ נמוך נמוך ללא שום זימזום. מגיע עם גיג בג מקורי של סאדווסקי וכל הניירת. מחיר מבוקש: ₪14,000 נמצא בבאר טוביה
  9. כל עוד אתה לא מפעיל כוח חריג לא תגרום נזק. הכי גרוע... תוציא אותה עוד יותר מכיוון אבל תמיד אפשר לסדר. הגיון בריא ורגש ביד.
  10. iBass

    הזמנה thomann

    כתבתי לך בפרטי ואני כותב גם כאן למען אחרים: הדוגמא שלך היא דוגמא קלאסית למוצר שלא כדאי להזמין מחו״ל. הוא נמכר במחיר סביר מאוד בארץ, עלות המשלוח והמיסים תביא אותך לאותו המחיר שהוא נמכר בארץ אם לא יקר יותר, בארץ אתה מקבל אחריות, אתה יודע בדיוק כמה תשלם, אתה יכול לפרוס לתשלומים, ואתה מקבל את המוצר ביד במקום. לא כדאי. החלטה שלך.
  11. iBass

    הזמנה thomann

    מניסיון עם כולם, Sweetwater הכי טובים, אין בכלל ספק. קח בחשבון שלא כל דבר הם ישלחו לארץ בגלל הסכמי יבוא של יצרנים למיניהם. אם יש משהו ספציפי שאתה רוצה לקנות מהם והם לא שולחים לארץ אתה תמיד יכול להשתמש בשירות של uShops שהם מעולים. עלות משלוח בדרך כלל תדע תמיד מראש. תוסיף את מה שאתה רוצה לקנות לסל ובשלב התשלום תדע עלויות משלוח. Sweetwater משתמשים בשירות של פדקס למשלוחים לארץ. יש להם הסכמים איתם ולכן מחירי השילוח די זולים יחסית ואתה תקבל את ההזמנה שלך תוך מספר ימים עד הבית. קח בחשבון שמעבר לעלויות שילוח יהיה לך תשלום של מע״מ על סך 17% מערך ההזמנה + מחיר המשלוח. את זה אתה תשלם לחברת ההובלה. כמו כן, החברות הגדולות כמו UPS, FedEX ו-DHL גובות עוד עמלות למיניהן כמו אגרת מחשבף אגרת ביטחון, עמילות מכס... העמלות האלה נעות בין 150 ל-250 ש״ח. זה בגדול מה שאתה צריך לדעת. תעשה שיעורי בית, תשווה מחירים וקבל החלטה. לפעמים לא שווה לחסוך 100 ש״ח בשביל הכאב ראש של יבוא אישי, בטח שאם מדובר במוצר שאתה צריך עליו אחריות.ֿ ויש יבואן מסודר בארץ. מקווה שזה עזר.
  12. איזה אורגן, איזה ממשק קול, איזו תוכנה? אם נדע את אלה נוכל לתת לך פתרון שיתאים לציוד שיש לך. אחרת יש הרבה אפשרויות לעשות את מה שאתה רוצה.
  13. חיפוש קצרצר בגוגל...
  14. חפש את אדם בן עזרה בפייסבוק. הוא פירסם לא מזמן שהוא מחפש מקום לאפסן את הקייס שלו ובתמורה אפשר להשתמש בו.
×
×
  • Create New...