Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

ofirdr78

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    159
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    3

ofirdr78 שיחק אותה בתאריך ספטמבר 21 2017

התכנים של ofirdr78 היו האהובים ביותר!

מוניטין

5 ניטרלי

אודות ofirdr78

  • תאריך לידה 11/18/1978

מידע נוסף

  • מין
    זכר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ofirdr78

    גיטרה מודולרית - Boaz One

    אני חצי מנצל את השרשור לשאלה - למה באמת לא התקבל ה-AUTOMATIC TUNER? לדוגמה הגיטרה ה"רובוטית" של גיבסון. למה גיטריסטים ובסיסטים מעדיפים לרכוש POLYTUNE ולכוון את המיתרים בלי הפסקה, מאשר ללחוץ על כפתור, לפרוט ולתת למכשיר לכוון עבורם? לא הבנתי את סיבת הכישלון.
  2. מישהו בתגובות כתב שב-4:07 יש שינוי בס גאוני. לי זה נשמע כמו זיוף לא מתוכנן. מה אתם אומרים?
  3. היי כולם. אני בסיסט שמאלי, ויש לי כמה גיטרות בס שמאליות, כולן בעלות 4 מיתרים. אחת הגיטרות, מיוזיק מן סטינגריי אמריקאית (שהוזמנה במיוחד מוויילד גיטרז ושווה בסביבות ב-10,000 ש"ח) שמאלית, מונחת אצלי כאבן שאין לה הופכין (מבחינת סאונד, אני כרגע בהרכב שמנגן פופ/רוק שנות ה-80) והג'ז בס האמריקאית לדוגמה, מתאימה לי יותר. אני מאוד מעוניין בבס 5 מיתרים שמאלית, וחשבתי להציע את הסטינגריי לטרייד. חברים שלי אומרים שזה חסר סיכוי - קודם כל, נדיר למצוא 5 מיתרים שמאלית, עוד יותר נדיר למצוא 5 מיתרים שמאלית בערך של הסטינגריי שלי (אני לא מעוניין לקבל משהו פעוט ערך במקומה) ובכלל - זה טיפשות להיפטר מסטינגריי... לא נפטרים בכזאת קלות ממרצדס :-) יעצו לי לחסוך 3000 ש"ח ולקנות פשוט 5 מיתרים של LTD, וככה לסמן וי על 5 מיתרים, אבל אני מפחד שזה ממש לזרוק כסף. מה אתם חושבים? ריאלי? האם זה כדאי בכלל? אני לא מתלהב מלשים סתם מודעה כדי לראות היענות/חוסר היענות ולא כדי לעשות באמת טרייד. אשים מודעה רק כשאהיה רציני. אדגיש רק שבס שמאלית זה לא כמו ימנית - אי אפשר פשוט להיכנס לחנות ולנגן, יש מבחר גדול יותר של קסילופונים מבס שמאליות (מתנצל מראש מבעלי הקסילופונים) תודה.
  4. ofirdr78

    הפלגאין Bass Fingers של Waves

    ברשת יש כבר שנים דיונים של האם פלאגאינס נשמעים כמו נגנים אמיתיים, כן או לא. אני תמיד אומר שזה לא משנה- 99% מהקהל שמקשיב למוזיקה, בכלל לא שם לב. מדובר בעניין פנימי של הנגנים. כדוגמה אתן 2 קטעים מפורסמים: 1. מוזיקת הפתיחה של סיינפלד (בס עם סלאפ). בכלל לא נוגנה או נכתבה על בס. מדובר בקלידים. 2. מוזיקת הפתיתה של התוכנית "בוורלי הילס". זו לא גיטרה - זה סינטי מנגן גיטרה מסונטזת. למישהו אכפת?
  5. מוזר... ההקלטה רק של הבס נשמעת מאוד סלופי, אוף ביט לעתים, עם גליצ'ים. איך זה מסתדר באורח פלא לבס מושלם בשיר המקורי, אין לי מושג. אלא אם כן, בשיר המקורי זה לא אותו טראק של בס. שמתי לב לא פעם שכשאני מקליט כלי נגינה לבד (גיטרה או בס), זה נשמע לפעמים אוף ביט או סתם בלי קונטקסט, וכשמוסיפים תופים פתאום זה מתיישב, אבל הלינק הראשון ששמת נשמע לא טוב לדעתי.
×
×
  • Create New...